Rozhovor s ELLE France

30. srpna 2013 v 1:39 | Ajjinka |  Videorozhovory
Páni! Objevil se jeden nový videorozhovor z kampaně Dior! Robovi to na videu neuvěřitelně sekne, trochu jsem to tu popřeložila, jen svými slovy, ale myslím, že dostatečně na to, aby z toho neangličtináři něco měli :) Video obsahuje nové bts záběry z natáčení reklamy.


Řekni nám něco o projektu?
Mluví o tom, že už dlouho před Diorem chtěl pracovat s režisérem Romainem Gavrasem a tohle byla konečně věc, na které s ním mohl pracovat. Když se na všem dohodli, bylo to jako wow, všichni na něčem dělali, všichni do toho šli stejně, chtěli udělat něco, co se bude lišit. Romainův styl je prý velmi výrazný a tak úplně se neslučuje s parfémovými reklamami.

Bylo důležité dělat něco nečekaného?
Chtěl dělat něco odlišného... odlišného od něj (směje se). Přišlo mu, že jeho kariéra jde pořád stejným směrem a že práce s Romainem a vůbec práce na něčem, co teď frčí a zároveň je lehce na hraně, by mu mohla pomoct ujasnit si, co od svého vlastního života chce. Takže se začal bavit s Romainem, co budou dělat, měli v tom svobodu, takže vlastně mohli dělat, co se jim chtělo. Nechtěli mít jen nějakou pózující a modelingovou reklamu, chtěli do toho dát vztek, zakousnout se do toho. A aby to také bylo sexy. Hodně těchhle reklam prý dodržuje jakýsi odstup od diváka a lidí v samotné reklamě. Oni to chtěli udělat jinak, a když už začali natáčet, nikdo je nemohl zastavit.

Myslíš si, že se tvá generace s reklamou ztotožní?
Myslí si, že jo, je to prý hodně odlišná reklama, není příliš dospělácky založená. Myslí si, že předchozí reklamy Dioru byly takové klasické a už jen Gavrasovým stylem, který dokáže vzáhnout lidi, je to jiné. Doufá, že se s reklamou lidé ztotožní.

Řekni nám o spolupráci s režisérem Romainem Garvasem.
Hodně si e-mailovali, když jim šlo o výběr hudby k reklamě. Snažili se do reklamy dát takové ty kousky mládí, kdy měli je-mi-to-jedno přístup k životu. Takže se snažili pojmout to v tomhle stylu.

Jak bys definoval muže Dioru Homme?
Můž Dioru Homme je někdo tak trochu divoký, dělá si, co chce, má svobodného ducha, ničeho se doopravdy nebojí, je tím, kým chce být. Prostě někdo, kdo si žije život úplně po svém.

Má postava reklamy francouzský nádech?
Jo, je to prý ten typ chlapa, co se do bitky připlete v obleku (směje se). Doufá, že si tohle lidi představí (směje se). Reklama je prý velmi elegantní a pořád v sobě má nádech něčeho, co je velmi francouzské.

Jak se ti pracovalo s Nan Goldin?
Byl z ní nadšený. Nikdy si nemyslel, že by právě ona dělala na tak velké kampani, byla to odvážná volba.

Je něco, o co by ses z natáčení podělil?
Má na natáčení mnoho dobrých vzpomínek. Byl vystrašený, bál se dělat něco takového. Pak mluví o scéně, kdy se natáčelo na pláži, což bylo velmi divoké.

Jak bys reklamu definoval?
Asi jako divoká. Doufá, že i docela sexy (směje se) a elegantní.

Video sem nejde vložit, ale po kliknutí na obrázek k němu budete přeneseni :)


Gifky: Vanelandia
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama